سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان در میان مردم، مانند ماه شب چهارده در آسمان اند که بر دیگر ستارگان پرتو می افکند [امام علی علیه السلام]

گله ای که دوست دارم خونده بشه ... !

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 93/6/31 3:54 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

 

میخواستم یه گله ای بکنم ، شاید طولانی باشه ولی دوست دارم خونده بشه 
حرف دل ِ ... 

تو پایین عکس 

 ببخشید اگر تکراری است ولی دوست دارم تا بخونید ...

حرف دل  رو ... 


مجدد نمی خونم تا اصلاحش کنم ، برام سخت و تلخه ... ! از این نظر اگر اشکال تایپی یا ... داشت ببخشید ... 
مدتی بود که برای دلم قلم میزدم ...
یک دفتر تمام شد ، فضای وبلاگ نویسی رو بهم معرفی کردند 
عضو شدم و کارم رو با میهن بلاگ و پارسی بلاگ آغاز کردم تا الان که رسیده به بیان و ... 
کاری به این چیزا ندارم 
وب ِ اصلیم شده بود یه سنگر
سنگر ِ برگ برگ ِ احساسم ...
سنگر به نمایش گذاشتن ِ خون دل نوشته هام ...
کم کم 
مطالبم رو وارد افسران و شبکه های اجتماعی دیگه کردم
اینجوری شد که به نام گل نرگس شناخته شدم 
نامی که خود گل نرگس تاییدش کرد که قصش سر ِ دراز داره ... !
قلم من عنایت شهدا است و اهل بیت ... 
و نگاه خدا .... 
در قبال همه ی اینا 
یه حقی بر گردن خواننده ها گذاشتم و اونم اینکه 
با منیع کپی کنید !
نه لینک میخوام نه چیزی
فقط یک نام گل نرگس کافی است ... 
دلم گرفت
حالا معنی حرف خانم چرخنده رو میفهمم که 
منم آدمم ! دلم شکست ... !
اول نوشته هامو تو اینترنت سرچ کنید ، مخصوصا دلنوشته ی رهبری ( می گویند دختر ها سخت بابایی اند ) متوجه حرفم میشید 
طاقت آوردم
این آدم شکسته طاقت آورد که بدون نام کپی شه
نگید دنبال شهرته ! نه ... !
نگید برای رضای خدا کار نمی کنه که کار برای رضای خدا لزوما مخفی نیست ... !
این حقه منه ... !
حق هر نویسنده ایه که برگ برگ احساسش به باد نره
بدون نام باشه گمنام باشه 
ولی به نام کس دیگه نخوره ... !!!!
کارم به جایی رسیده که باید ثابت کنم خودم نوشتم
دوست دارید بدونید
بنده اولین قلم زدنام در پارسی یار و وبم منتشر میشه 
اگر میخواید مطمئن شید تاریخشو منطبق کنید 
این دو جا از همه جا تاریخ انتشارش قدیمی تره ... !
بهتون ثابت می شه ... 

از کجا میدونید درد چی رو دارم ؟
زود قضاوت نکنید 
این نوشته ها قرار بود چاپ بشه
الان این سنگیه که جلوی راه من انداختید
و 
من
شاید نگذرم ... !
هنوز وقتی میبنیم دلم میشکنه
گُر می گیرم
آتیش میگیرم ... !
این دلنوشته ها عزیزن 
با ارزشند 
چوب حراج نخوره بهشون که ... !
از بازنشر خوشحال میشم 
ولی با یک صلوات و نام گل نرگس ... 
همین 
توقع زیادی نیست ...
بلد و ستاره دار نکردم چراکه تمام حرفام مهمه
من مادر کلمه به کلمه ی نوشته ها هستم 
نه من
هر نویسنده ای برای متنش
چرا بدیم نامادری بزرگ کنه بچه ای رو که مادر داره ؟!
من مادرشم ... !
نویسنده یه مادره
درد یه مادر رو درک کنید ...

خواهش می کنم منبع بزنید
هز متنی که باشه از هر کسی
بزنید منبعو ... 

نمیگم نویسندم 
من میگم فقط هرچی دل ِ گنه کارم بگه نقش کاغذ می کنم
نقش هام رو خراب نکنید ... 
همین
ممنون
یاعلی ...
خیلی حرفا موند
بغض شد 
بماند برای بعد 


ولی بدونید
وقتی نوشته میشه دلنوشت 
یعنی از روی هوا نیومده ... !

ـــــــــــ

+ حرف اخلاص رو پیش نکشید که این یک حقه ... ! حق ِ نویسنده بر گردن شما ...

+ عکسا رو هم متاسفانه کپی می کنند و آدرس وب و نام رو از تهش برمیدارن و بعضی ها هم نام خودشو میزنن ... ! جالبه 

نه ؟! 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر