سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که را شکیبایى نرهاند بى تابى‏اش تباه گرداند . [نهج البلاغه]

در میان ِ اسید ... !

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 93/8/1 7:6 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

چادرم را  سر می کنم

روبروی آینه 

نیم نگاهی 

و

قدم هایم را 

مصمم بر میدارم

محکم

نگاه ِ روی زمین 

و

لبخندی که هدیه نمی شود , به نا محرمان ... !

قلبی که تطمئن شده است

به ذکر خودش ...

گام هایی محکم 

 وقار چکه می کند از گوشه ی چادرم

...

چادرم را می فشارم

محکم تر از قبل

زردی ِ شرف ِ شمس میان ِ سیاهی ِ سفید ِ این حریر بهشتی غوغا می کند

ترسی ندارم

محکم قدم بر میدارم

امر به معروف من همین حضور من است 

همین راه رفتن من میان کوچه های شهر است

همین خالی نکردن عرصه است

همین قدم هاست ... 

نهی می کند بی حجابان را از منکر ... !

نهی می کند چشم ِ برخی مردان را از منکر ... !

امر به معروف من این است ...

امر به معروف من همان یک تذکر است

ولو ساده و گذرا ... !

همان یک " خانم حجابتون "

همان " روسریتو سر کن " 

همان لبخند 

همان رفتار ِ خوب

تبلیغ دین ِ من همان رفتار ِ مهربان ِ من با کسانی است که حتی نمی دانند چند امام داریم ... ؟!

یا انکار می کنند وجود ِ دین را ... !

امر به معروف و نهی از منکر من این است ... !

استوار

محکم

با وقار

سختی ِ که لطافت می بارد از گوشه اش ... !

قلبم آرام میزند ... 

دستانم گرمند .. 

مثل ِ دلم

از هیچ موتوری هم نمی ترسم ... !

از هیچ اسیدی !

از هیچ مردی ... 

از هیچ نمی ترسم ... !

من خدا را دارم

از او باید ترسید ... ! 

او نگهبان من است ... 

میخواهم بگویم 

آی کسانی که چوب کرده اید حماقت برنامه ریزی شده ی بعضی ها  

در این کشور 

در زیر سایه ی اهل بیت 

در زیر سایه ی عباس

احدی حق ِ کشیدن گوشواره ندارد 

احدی حق ندارد تا ...

اینجا علمدار کس دیگری است 

یلی است برای خودش

محافظت می کند

حتی اگر 

بی حجاب باشی ...

حتی اگر از صراط ِ مستقیم کمی دور شده باشی ... 

وسیله ی هدایت به آن راه است ... 

میخواهم بگویم 

حتی اگر کوفی باشی ... !

زیر ِ بیرق او ... 

آی کسانی که اسلام را چوب کرده اید ...

بدانید 

من از تبار زینبم

من از تبار زهرایم

من از تبار حسینم 

آی گوش هایتان را باز کنید 

من شیعه ام ... !

از تبار ِ علی هستم ... 

مادرم بانوی استقامت و حیا بوده ... 

بدانید 

به گوش باشید 

دختران ِ این مرز و بوم خواهران من هستند ... 

نزدیکشان بشوید با آه ِ شیعه طرفید ...

ما سیلی که به گوش ِ دختران  در این میدان می خورد

را پاسخ میدهیم ... !

اگر سزای بی حجابی اسید است

اگر تبلیغ دین تو با اسید است

اگر هدایت مردم با اسید است 

دین ِ من اینگونه نیست ... !

به کدام دین اسلام آورده اید ؟!

ما همه با همیم

پشت هم ... 

اگر من تذکر می دهم

خواهرانه است

تو چه ؟!

زیبایی یک عمر  , نگاه ِ مهربان , قلب ِ پاک

ادای دخترانه و عشوه و ناز را پر پر میکنی ... 

که چه ؟!

قلب ِ مهربانی های یک دختر را پر از نفرت می کنی که چه ؟!

اسلام من دینی است که زیبایی را حفظ می کند .. .؟!

من او را دعوت به این حفظ زیبایی میکنم تا دست ِ نا محرمان کوتاه شود 

که راه دزد را به قیمتی ها باید بست ... !

تو چه می کنی ؟! زیبایی را از او میگیری که چه  ؟!

من زیبایی هدیه می کنم ! زکات ِ زیبایی پاک دامنی است من به اون دادن ِ زکات را می آموزم 

تا افزون شود به زیبایی اش ... 

قدم هایم را تند تر می کنم

در خیابان های این شهر 

بدان

دین من دین مهربانی هاست

دین مرد های آسمانی است

دین زنانگی کردن است ... 

دین ِ ... 

آهای 

آهای منتظران ِ فریاد زدن ِ ناحق و جا نشین کردن ِ آن به جای حق !

آهای

وقت ِ در خون غلطیدن ِ علی کجا بودید ؟!

وقت ِ بریدن ِ سر ِ حسین کجا بودید ؟!

بار ها عاشورا تکرار شد

ما به چشم دیدیم که کل این ارض کربلاست ... 

و کلش در نگهبانی و نگاه ِ سالار ِ کربلا ... 

در سایه ی سردار ِ کربلا 

وقت ِ جان دادن به جرم ِ برادری کجا بودید ؟ به جرم ِ اینکه نگذاشت دستی ناپاک روی قلب چون شیشه ی دختری رد بگذارد ؟!

وقت ِ پر پر شدن این همه جوان به جرم امر به معروف و نهی از منکر کجا بودید ؟!

ما برای امر به معروف و نهی از منکر پر پر می شویم ولی پر پر نمی کنیم ... 

خودتان را با ما ندانید

آن ها را با ما ندانید 

که ما برای امر به معروف و نهی از منکر پر پر می شویم ولی پر پر نمی کنیم ... 

___

+ دلنوشت

+ خیلی حرف ها بود که میخواستم بگم ولی کلمات خیلی بی رحمند ! خیلی ... 

+ از قدم های دختران ِ این مرز و بوم لاله می روبد 

مردانه می ایستند 

در مقابل ِ چون تو ... !!!

+ ما برای امر به معروف و نهی از منکر پر پر می شویم ولی پر پر نمی کنیم بلکه کمک به حفظ ِ آن لطافت و زیبایی می کنیم ! 

 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر