سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود . [امام علی علیه السلام]

یعنی تا این حد وحشتناکم :| ؟

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 93/11/24 9:59 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چهار پسر

خیلی جوان و با تیپی به قول ِ خودشون امروزی .. !

دور ِ مو ها کامل تراشیده و وسط سیخ که با خطی سفید رنگ شده بود ! لباس هایی به رنگ های کاملا شاد و شور و حالی که قدم به قدم پیدا بود ..

اینکه همه آمده بودیم و ما می خواستیم به تصویر بکشیم که این انقلاب متعلق به همه است .. 

- خیلی لطف کردید که آمدید ، برای قدر دانی ازتون اجازه میدین یه عکس بگیریم ؟ 

منتظر ِ جواب موندم و خواستم مجددا حرفم رو تکرار کنم

متوجه شدم یکیشون شنیده و با دیدن ِ من که دوریبن به دست منتظر ایستادم هی برمیگیره نگاهی میکنه و بعد جلو رو نگاه می کنن

به یکباره با حالت خاصی زدن رو شونه دوسشون انگاری که من میخوام بکشمشون !

- ئه ! ببین ببین ! میخواد عکس بگیره !

بعد همگی برگشتن یه نگاه یواشکی به من کردن و  د ِ فرار !

دویدنا !!

ـــــــــــــــــــــــــــ

+ با یه حالتی نگاه کردن و دویدن انگاری من با دوربین اومدم تو بانک که بانکو بزنم و اینا میخواستن وارد بانک بشن و بعد از بیرون دیدن و د ِ فرار :| 

+ من هم آرام ایستاده بودم و نگاه می کردم و تو دلم دنبال ِ حل ِ این معادله که من وحشتناک بودم یا دوربین :| ؟!

+ تصویر : اون چهار نفر نیستند ؛ گل نرگس 22 بهمن ماه 1393 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر