سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]

شرحش باشد برای بعد !

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 94/11/12 11:2 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

- خدایا ...

مگه حرف اهل بیت ( علیهم السلام ) حرف تو نیست ... ؟!

مگه مولامون علی بن ابیطالب ( علیهما السلام ) نگفتن هرکی کلمه ای به من یاد بده من رو غلام و برده ی خودش کرده ... ؟!

کی میتونه از آقامون بالا تر باشه ...

خدایا ...

تو این همه مدتی که من سر کلاس استاد ایکس بودم ،

بالاخره یک کلمه که بهم یاد دادن ...

بالاخره با مهربونی که بار ها نشستن برام یه مسئله رو توضیح بدن

بالاخره که ...

خدایا ... 

قبول نداری من بنده و غلام ایشونم ؟!

حالا ارباب ِ من ...

شکسته ..

یه بنده ای

یه غلامی

اومده برا امیر و اربابش

دعا کنه

یه درخواستی کنه ..

اومده برای اونی که تو خودت گفتی بالاترین مقامه ،

رو حرفش حرف نزنید

اومده برا اون ..

برای همونی که ارباب ، بهش خیلی وابستس ...

برای همونی که ما روش خیلی حساسیم ..

روی پهلوی شکستش ... 

اومده برای یه مادر

مادر ِ اربابش ،

دعا کنه ...

مادری که حتی بدون فرزندش ، به بهشت نمیره

با وجود اینکه بهشت زیر پاش زانو زده

خدایا ...

میگن دختر ها خیلی مادرین ..

همونطوری که مادر ها خیلی دخترین ...

میدونم امشب

شب اولیه که یه مادر میاد پیشت ،

اما اینم میدونم 

که تو اون بحبوحه

دلش نگران ِ فرزندشه ...

دخترشه ...

خدایا

اون دختر ،

ارباب و امیر ِ منه

و من هم غلام و بردش ...

کنیزش  ... 

خدایا

دل ِ اون دختر رو 

آرووم کن

تا مادرش

 امشب آرووم بخوابه ...

خدایا

از امروز ؛

شروع میشه

روز های سخت ...

برای یک مادر و دختر ...

خدایا ...

آرامشی بده 

که ..

 

 

الله اکبر 

الحمدلله اشهد ان لا اله الالله وحده لا شریک له و اشهد ان محمد عبده و رسوله اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

السلام علیک ایها النبی و رحمه الله و برکاته ، السلام علینا و علی عباد الله الصالحین ، السلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

الله اکبر 

الله اکبر

الله اکبر ... 

 

ـــــ

 

+ برای آرامش دلشون ، دعا کنید ... دل ِ مادر ، دل ِ دختر ... 14 صلوات عنایت می کنید ؟!

+ دلنوشت ( استفاده با ذکر نام گل نرگس )




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر