سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان پیروی کنید که آنان چراغ های دنیا و آخرت اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نظم عاشقانه

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/2/9 6:20 عصر

هو الرحمن الرحیم

 

دستمال را در شربت آلبالو روی سینک تفت دادم و جوراب هایت را با روغن شستم و در یخچال پهن کردم و گلدان ِ حسن یوسف را روی گاز با شعله ی ملایم قرار دادم ؛

دستکش های ظرفشویی را در فر ، گرم کردم و ظرف ها را یکی یکی از بالکن به پایین پرت کردم !

کبریت ها را در آب خیساندم و سیب زمینی ها را نگینی خورد کردم تا برایت سالاد درست کنم !

مخلوط کن را پختم و قوری را در ماشین ظرفشویی انداختم ،

خاک را در سماور دم کردم و دستگیره ها را ... 

این ها را ولش کن !

میبینی !

نیستی و همه چیز اینجا بهم ریخته !

حالا زن ِ این خانه ،

شده است بانوی یک دیوانه خانه ای که بی تو هیچ چیزش سر جای خودش نیست !

ـــــــــ

+ دلنوشت ( استفاده با ذکر نام گل نرگس )




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر