سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]

نفس عمیق !!!

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/3/11 11:13 صبح

خون داره خونمو میخوره :|

از حدود یکی دو ساعت پیش درگیر این تلفن و اون تلفن و این سایت و اون سایتم که چی ؟!

میخوام قرآنی رو که قبلا حفظ بودم کامل کنم :| 

شرایط عجیب غریب ! خب دوست عزیز نمیخوای کسی حفظ کنه بگو نمیخوام !

طرف شاغل نباشه , بچه هم نداشته باشه , محصل هم نباشه , مجرد هم باشه , چهار سال هم عمرشو بزاره که چی ؟! 

بی خانمان میخواین بیارین ؟!

کسی که بخواد چهار سال با این شرایط شما سر کنه خب میره تو زندانای ساواک میشینه :|

بعد میگن چرا قشر تحصیل کرده از قرآن فرارین :/ !

خو اصن من موندم اونی که این شرایطو داره , از کجا میاره بخوره ؟!

میخواستم از پشت تلفن خفشون کنم !

من از رو یه گواهی پایان دوره شمارشونو گیر آوردم و کلی گشتم حالا بازجویی می کنن !

آقا اصن شمارتونو دزدیدم !!

بعد حالا همین امروزم میخوام زبانمو پیگیری کنم ببینید !

واس هر شرایطی برنامه دارن

حتی بگی من از چهار صبح تا دوی شب سر کلاسم میگن ایراد نداره ما از دو براتون کلاس داریم تا سه , سه تا چهارم بخوابین !

خسته شدینم اونجا تخت هست :| !

اینقدر خوش برخورد و خوب و جوان 

حالا اینجور جاها حضوریم میری ,  یه پیرزن پیرمرد نشستن که باید داااااااااااد بزنی حرفتو بشنون و ولوم صداتو کنترل کنی مبادا از شدت صدا قلبشون نوسان کنه بعد دویست سالی که عمر کردن به دیار باقی بشتافن ! همزمانم صداتو بشنون :| تازه با سمعک !!!

زنگ میزنی اینجا , آقایون فکر می کنن هرکی مذهبی تره سکوتش بیشتره ! زنگ زدی روابط عمومی !!! خب برادر من شما که نمیتونی چرا نشستی اونجا ؟!

چرا یه خانم زنگ میزنه بی هیچ حرفی گوشیو میزاری ؟! 

روابط عمومیه ها !

مگه جن زنگ زده !!

یوهاهاها :|

خوبه حالا واحد خواهران و برادرانشون جدا نیس :| 

جدا بود که واویلا 

میخوام بزنمشون

دردمو به کی بگمم

خدااااااااااااااا

یا باید برم بشینم کنار پیرزن های بالای صدسال تو مسجد که برای وقت پر کردن میان

یا باید کار نکنم , درسم نخونم , مجردم باشم , بچه هم نداشته باشم , چهار سالم وقت داشته باشم ....

وای 

واااااااای 

با چه مصیبتی بیست روزه میگردم دنبال کلاس حفظ ! چن جا رو هم که پیدا کردم اینجوری

دلمون خوشه مملکت اسلامیه :|

حالا اگه بخوام کلاس زبان قبایل گومبا گومبا ی زیر پونز نقشه رو برم هااا , اصلا تراکتش از آسمون نازل میشه !!!

حتی تدریس در منزل با شهریه ی قسطی , میان اگه بچه کوچیک داشته باشی نگهش میدارن , مشقاتم مینویسن که تو گومبا گومبا یاد بگیری :|

ای خداااااااااااااااااا

ای فلککککککککککک 

وایییییییییییییی

بعد میگن چرا آمار سکته در جوانان بالا رفته و گرایش به اسلام کم شده !!!

اووووووف

 

 

استفادشم با ذکر نام گل نرگس 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر