سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت، نخستین کسانی که بر حوض [کوثر] وارد می شوند، دوستان در راه خداوند ـ عزّوجلّ ـ هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

الحمدلله

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/5/28 11:11 عصر

هوالرحمن

وقتی داشتن مینوشتن ، گفتن این #قرصو هر وقت #احساس کردم دردم داره #شروع میشه ، بخورم ...

روز اول وقتی رسیدم خونه اونقدری تعلل کردم و دل دل کردم که به در و دیوار از شدت درد ، چنگ میزدم ... نیم ساعتی بود که #درد امونم رو بریده بود ، یکیشو خوردم ... درد رو ارووم کرد اما به شدت منو زد رو رخت #خواب #زمین ... از اون به بعد بخاطر #خواب و #نفس تنگی ای که بهم میداد سعی می کردم تا مجبور نشدم نخورمش ... 

با تمام این #خودداری ها تو #دوازده روز اول ، یه ورقش رو تموم کردم ...

دردام خیلی زیاد شدن ...

خانواده هم #ژلوفن و #بروفنو تحریمم کردن ...

گاهی وقت ها از شدت درد ، #تهوع می گیرم ...

امروز روز فوق العاده ای بود

اصلا هر روزی که با خانواده بگذره

با عزیزات

با #عشقات ،

یه روز فوق فوق العادس !

امروزم مثل همه ی روزایی که خدا نور مهربونیشو میده دست خورشید که بتابونه به گرمای زمین !

اما الان

وقتی که به سمت خونه قدم میزدم

انگار یه تشت بزرگ آب تو سرم بود

با هر قدم ، این حجم عظیم آب ، میکوبید یه طرف سرم ...

یه درد شدید که انگاری یکی پاشو محکم تکیه داده به جمجمم و فشارش میده ...

کلید رو انداختم ...

چشمام سیاهی رفت ...

روسریمو شل کردم

تو حیاط ...

سرگیجه ، درد ، این چشمای سیاه ...

شاید شبش ...

خدایا 

با همه ی این حرفا که حکم درد و دلو داشت از این درد مزخرفی که امون برده ...

متچکرم ...

همین حس خوب تشکر ، یه حال خوبه

حتی وسط این درد 

الحمدلله ...

یاعلی ...

#س_شیرین_فرد

 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر