سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]

کوتاه بیا

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/6/21 3:17 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

این روز ها درگیر تناقضات آشکار بسیاری شدم ...

مهربان من ... 

گویند ز مادر مهربان تری بر بنده ...

حال آنکه مهربان تر از مادری در تصور نگنجد ..

اما تو هستی , هر آنچه نیست ...

تو تمام ناممکن هایی اما 

اما مرا این ناهمگونی ها می آزارد که مگر نه اینکه ز مادر مهربان تری ...

مادر تاب دیدن خاری بر پای فرزند را ندارد

مادر میمیرد آن هنگام که فرزندش تب کند ...

مادر بی تاب می ماند بر بالین فرزند

مادر بی خواب می ماند

مادر هرچه در توان دارد می کند ..

حال آنکه عبد تو

عبد تو دارد جان می دهد ز کف ..

و تو آرام نشسته ای و تماشا می کنی ؟!

در خدایی تو که شکی نیست !

شاید عیب از من است

عبد نبوده ام که برایم مهربان تر ز مادر باشی ...

اما تو رحمن و رحیمی ...

تو حتی آنان که عبد نیستند را هم سایبانی ...

خدایا

آفتاب , سوزان است

تب بالایی دارم

جان دارد ز دهانم بیرون می دود ... 

خدایا

بیا همین یک بار را , همین امروز را صبوری ات را به رخم نکش ...

بیا و سکوت نکن ..

من ز ایوب کم طاقت ترم ...

مرا تاب ماندن نیست ...

صبر مکن بر جان دادنم ..

لااقل تلقینی بخوان

که دلگرم شوم

که هستی در کنارم ...

میبینی جان نیمه ام را ... 

تلقین کن

که اسمع 

که افهم

که آرام باش ...

که ..

 

 

دارم

جان می دهم 

می فهمی ؟!

___

#س_شیرین_فرد




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر