سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

قطره قطره جمع گردد وانگهی ...

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 96/4/10 11:34 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

و از آنجایی که دولت حرفش حرف زور است و نان بازویش را می خورد ، بر آن شدیم تا مثل باقی تجمعات و تحصن هایی که در این مدت یک ساله در پشت بازوی دولت ِ سر در برف فرو کرده و به دور از دید مردم و در پوشش کامل رسانه های خارجی و بی اهمیتی کامل تر دولت شریف ( ! ) ماه هاست در مقابل مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و بانک مرکزی و مدیریت شعب کاسپین و ... حضور یابیم ... گرچه عده ی معدودی عقب آمده اند و پا پس کشیده اند اما این قدم ها همانقدر با ارزشند که بر زمین متبرک شدن پوتین های جبهه های حق علیه باطل ...  این بار همگی با خانواده هایمان خواهیم آمد تا دولت گمان نکند توجیه و ماله کشی بر دزدی یک موسسه ی مجوز دار ، آسیبی به ما نرسانده است و ما خوشحالیم از این بابت و برایمان همانقدر شیرین است که برای یک نیازمند کاری کرده و کمکی کرده باشیم ! می آییم تا زندگی های مختل شده دیده شود ، می آییم تا نیروی انتظامی مسخ شده به ماهیت خود بازگردد و دزد اصلی را گیرد نه مردمی که از این همه بی عدالتی فقط حقشان را می خواهند و بس ... ! می آییم تا بایستیم جلوی تمام آن هایی که گمان می کنند لباس سبزشان شریف است و نمی دانند آن تنی که شریفش دانستند به جان آدمیت روزی ایستاد در مقابل ارتش شاه و سر تعظیم فرود آورد در مقابل فرمان امام و تبر بزرگ گذاشت بر دوش ماموریت و معذوریت ساختگی دست قدرت های به ناحق به جایگاه حق رسیده ! ... که به خدا قسم مواجب و حقوق ماهیانه ی همین در مقابل مردم مورد ستم قرار گرفته همانقدری حرام است که مال کسی که خم می شود تا دزد از کمرش بگیرد و برود بالا و قدمی به مال دزدی اش نزدیک تر شود ! 

این دولت که حتی به مقام معظم رهبری اعتنا نمی کند و چنان این مال در نظرش شیرین است که گویی نانی است حلال بر سفره ای که معلوم نیست در راستای چه باز شده و مالباختگان حتی نمی دانند !

 

ـــــــــــ

#س_شیرین_فرد

فلذا از همینجا از کلیه ی مالکان تقاضا می شود تا اسناد خود را از گرو بانک و غیره و ذلک درآورده و آمده ی ارائه به نیروی محترم انتظامی بکنند ... تا دزد ها راحت تر و آسوده تر به کارشان ادامه دهند ... ! راستش را بخواهید ما تا بحال پاسگاه ندیده ایم اما خب تجربه ی جالب و هیجان انگیزی به نظر می آید به شرط آنکه تیراندازی نباشد :| ! پاسگاه و کلانتری جای مهیجی است اما بیمارستان آنقدر ها هم گمان نکنم ! 

 

صلواتی برای به حق رسیدن تمام حقداران عنایت فرمایید 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر